خاطرات دفاع مقدس

ناگفته های عملیات های والفجر8 و کربلای 4

خاطرات دفاع مقدس

ناگفته های عملیات های والفجر8 و کربلای 4

قابل توجه خوانندگان و بازدید کنندگان محترم،تمامی خاطرات عنوان شده واقعی است.وازسرگذشت حضور این جانب در 8سال دوران دفاع مقدس می باشد.التماس دعا
جانبــــــاز اسدا.. ایل بیـــگی

پندار ما این است که ما مانده ایم وشهدا رفته اند ، اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند...... (شهید آوینی)

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

عزیزانم با شما هستم،

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۱ ب.ظ


اگرما درانتقال تمام موضوعات دفاع مقدس به نسل امروز و ثبت آن برای آیندگان

کوتاهی کنیم.میراث خوارانی می آیند وشروع می کنند به بیان موضوعات دفاع مقدس که اصلا

آن را درک نکرده و نمی کنند. چرا که در آن دوران حضور نداشته اند.خطاب

به(رزمندگان هشت سال دفاع مقدس)اگر کسانی خواسته باشندموضوعات دفاع

مقدس را بدانند و بفهمند ، ولی اطلاعاتی ازآن به ثبت نرسیده باشد.گناهش بر گردن

ما وشماست....خدا را شکر می کنم،به خاطر نعمت انقلاب اسلامی،نعمت رهبری و

ولایت فقیه،نعمت پیروی از اهل بیت(ع)واست..یعنی جهاد اکبر یا به

عبارتدیگرمگرجنگتمام شده است؟آیا اصلا جنگ تمام شدنی است؟حضرت امام رحمته

علیه می فرماید:جنگ ما جنگ عقیده است،جغرافیا ومرز نمی شناسد.ما وظیفه داریم

که موضوعات جنگ و دفاع مقدس را رمز گشایی کنیم. وباید معلوم کنیم چگونه عده

ایی با دست خالی درمقابل ارتشی قوی،وچند ملیتی ومورد حمایت ابر قدر ت ها قرار

گرفتند.و معلوم کنیم حول چه محوری چرخیدند که از این معرکه پیروز و سر بلند بیرون

آمدند.باید بگویم چیزی جز توکل به خدا و ائمه (ع) نبود باید بگویم اگر ولایت فقیه ویا

به عبارتی وجود حضرت اما م خمینی (ره)نبوداین اتفاق مهم رخ نمی داد .چرا که

وقتی به تاریخ بر می گردیم می بینیم چه دولت هایی با چه امکاناتی ..هر بارقسمتی

از سرزمین خود را به دشمن واگذار میکردند.که تاریخ دویست سال اخیر ایران نمایشگر

بسیاری از این موارد است.آیا این جنگ نمی تواند نیازهای فکری،نیازهای

اجتماعی،نیازهای اقتصادی،،فرهنگی وسیاسی جامعه امروز را الگو سازی کند؟زیرا به

فرموده امام (ره)جنگ نعمت است،وما از راه جنگ انقلابمان را به جهان صادر کردیم.اما

یک شرط ویک راه دارد وآن اینکه،تمام کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته

اند بیایند وبگویند درآن زمان چگونه انتخاب کردند،چگونه از ولایت فقیه وفرمانده خود

حرف شنوی داشته اند:دوران دفاع مقدس فقط برای چند سال نبود،دفاع مقدس برای

تمام نسل های آینده وآیندگان پیام دارد.الان کشورها و جریانات آزادیخواه الگویشان

ایران است .همین رزمندگان ما الگوی آنها هستند.وظیفه ما و بر ما واجب است،که

سپرده جهادی رزمندگان در تاریخ دفاع مقدس را مفهوم سازی  وبرای نسل امروز وفردا

حفظ کنیم.باید حتی الامکان نکات افتخار آمیزدفاع مقدس را به فرزندانمان انتقال دهیم

تا هر کدامشان یک راوی برای آن دوران با شکوه وعزت باشند;به همین خاطر اینجانب

بر خود فرض دانسته تا با ورود به عرصه وبلاگ نویسی هر چند قدمی کوچک برداشته

تا جوانان عزیز ایرانی  از این گنجینه پر از معنویت،پر از رمز وراز و افتخارات وابتکارات

بهره مند گردند.ودر این میان دست یاری بسوی همرزمان وایثارگران هشت سال دفاع

مقدس وجوانان عزیز وخوانندگان محترم دراز ودرخواست همفکری ومساعدت می

نمایم .یقینا نظرات شما در موفقیت ورسالتی که بردوش خود احساس می کنم،ره

گشا خواهدبود.انشاءا...

پیام یه عکس،...یادش بخیر،عکس بالایی یکی از صحنه های بیاد موندنیه در کنار

دوستان. شهید حاج اکبر (نفر اول ایستاده درحال قنوت)شهید غلامعلی نفر آخر و

.... خواستم بگم  اولویت اول همه رزمندگان تو هر شرایطی

نماز،وخصوصا نماز اول وقت بود.

                                         

                                           ( اسدا لله ایل بیگی )

۹۲/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
جانباز اسدالله ایل بیگی

نظرات  (۳۶)

سلام . ظاهرا در انرژی اتمی همسایه بودیم !! تیپ 44قمربنی هاشم . بعضی از خاطرات زیبایتان را خواندم سر فرصت باز میخوانم . تقریبا یک همچنین وبلاگی -البته نه به این پر محتوایی - دارم سر بزنید خوشحال میشوم . پیشاپیش تشکر
مقام معظم رهبری :

با آغاز مبارزه‌ى جدى با فساد اقتصادى، فریادها و نعره‌هاى مخالفت بلند خواهد شد. این مخالفت‌ها از سوى کسانى خواهد بود که از آن متضرر می‌شوند. مبادا در عزم راسخ شما تردید بیفکند.

(اولین دستور فرمان 8 ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی )

پاسخ:
پاسخ:
سلام دوست گرامی ما تا آخر پای آرمان های امام خامنه ای و شهدا ایستاده ایم.
همون شهیدی که تو قبر خندید، اهل اهواز بود حدودا بیست ساله
عکسش تو اینترنت هست.
همون که تو دفتر یاداشتش نوسته بود
روز مرگم نفسی وعده دیدار بده ونگهم تا بلهد خرم و دلشاد ببر

آخه شهید حقیقی دوست شهیدمه دوست دارم اطلاعات بیشتری ازش پیدا کنم
خیلی ممنونم
سلام بزرگوار وبلاگ زیبایی دارید
یه سوال داشتم: شما که تو عملیات والفجر 8 حضور داشتید شهید محمد رضا حقیقی و دیده بودید؟ازش خاطره ای به یاد دارید؟
ممنون میشم جوابم و بدید

پاسخ:
پاسخ:
با سلام واحترام،خواهر گرامی از اظهار لطفتون سپاسگزارم.در خصوص سوالتون خواهشمندم کمی از شهید والا مقام اطلاعات بیشتری بدهید.خداوند روح شهید حقیقی وبقیه شهدارو با با امام حسین(ع)محشور کنه آمین یا رب العالمین .شادی روحشون صلوات
سلام و عرض احترام
عزیزی می گفت که وظیفه ما فراهم کردن زمینه ی هدایت است نه عافیت خود
مطالعه ی مطالب سایتتون نگاه آدم رو می بره سمت خاکریز و جنگ و...

یـــا علـــی ع
متشکرم
موفق و سربلند باشید.
حرم عشق کربلاست
"وچگونه در بند خاک بماند؟ ،
آنکه پرواز را آموخته است و راه کربلا می شناسد؛
و چگونه از جان نگذرد،آنکه میداند جان بهای دیدار است؟"
شهید سید مرتضی آوینی

با سلام و عرض احترام
مطالب رسانه شخصیتان ارزشی و بصیرتی بود
ان شاءالله موفق و سربلند باشید.

یا زهراس

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب،نظرات ودیدگاه جنابعالی بزر گترین مشوق ادامه رسالتی است که بر دوشمان سنگینی می کند موفق وموید باشید برادر.یاعلی
سلام
شما میتوانید مرا در تولید اینفوگراف راهنمایی کنید؟
دیدم تو افسران اینفوگذاشتید
فصل سرما و خزان در قطار زندگی به ایستگاه آخر می رسد و حرکت بهار بر ریل شکوفه ها آغازخواهد شد و دشت پر از شقایق. و همه جا دوباره با زنگ محبت رنگ بهاری خواهد گرفت و زیبایی هدیه دوست بر بندگانش خواهد شد یادمان باشد که او زیباست و عاشق زیبایی است پس چه زیباست ما نیز هرجا بادیدن کوچکترین زیبایی، به ان عشق بورزیم اگرچه در میان پلیدی های بزرگ باشد و همه زیبایی ها را انگونه که هستند دوست بداریم .بهترین زیبایی هارا به شما سرور گرامی و خانواده محترم تقدیم می نمایم تا در زمزمه مستانه خویش با معبود یکتا و در میان نجوای عاشقانه خویش با خالق هستی ما را هم مهمان حول حالنا ی خویش گردانید.
nasersalah.blog.ir
سلام،واقعا دستتون درد نکنه پیشاپیش سال جدیدرو به شما وخانواده گرامیتون تبریک وتهنیت عرض میکنم،خداوند شما جامانده از غافله شهدارو برای ما زیاد نبینه
سلام.حاج آقا بسیار عالی وجذاب بود.باز هم مطلب جدید بگذارید.
خدایا ،این عزیز جامانده از صف شهدا را یرای ما وخانواده محترمش از هر بلایی محفوظ دار.آمین یاربالعالمین
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۰ مجموعه مذهبی فرهنگی دارالحسن علیه السلام
هواحق
چه تعبیری خدا در نقطه دارد ؟
که تفسیری جدا هر نقطه دارد
به تعداد بهار عمر زهرا
همین اندازه کوثر نقطه دارد...
ما بی خیال سیلی مـــــــــــــادر نمی شویم...
سلام و خداقوت.
با مطالب جدید به روز هستیم و از شما بزرگوار دعوت به عمل می آوریم.
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۵۸ ابوالفضل خادمی
سلام. عکس های راهیان نور زرندیه در وبسایت شهر دارالمومنین وشهید پرور زاویه قرار گرفته است.یک عکس هم مخصوص شما دارم

پاسخ:
پاسخ: سلام.ممنون وسپاسگذار لطف شما هستم.
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۰۳ خادم الشهدا
سلام علیکم
خاطرات خود را از سفرهایتان به مناطق عملیاتی و اردوهای راهیان نور و همچنین جبهه را برای ما ارسال کنید + همراه با جوایز ویژه و ارزنده

http://www.khadem-shohada.ir/content/689

توجه: آثار برگزیده به سه زبان ترجمه شده و در نهایت در مجموعه ای با نام "دفتر خاطرات جبهه و راهیان نور" به چاپ خواهد رسید
منتظر خاطرات شما هستیم
سلام و عرض ادب
حقیقتا کلمه به کلمه ی مطالبتان را خواندم
جایی اشک و جایی هم لبخند؛گرم و دلنشین
خداوند شما و همه ی یادگاران دفاع مقدس را حفظ کند

یا زهرا
سلام.عالیست درود به شرفتون
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۷ منتظران شهادت
سلام.حاج .آقا شاید باورتون نشه،ولی من چند شب قبل خوابی دیدم که تو خواب با شما صحبت می کردم وشما خاطرات جنگ رو تعریف می کردین امروز که اومدم تو وبتون وعکس شما رو که جدیدا تو فکه ودر حال روایتگری گرفتین دیدم با خودم گفتم،الله اکبر دقیقا همون شکلی که تو اون خواب دیدم عکستون همون بود،فکر کنم رویائ صادقه بوده،از اینکه شهدا شما رو پذیرفتن بهتون تبریک میگم
سلام ممنون ازنظرتون من الگوی زندگیم شمابزرگواران هستیدواین چندعکسی که دیدیدازبازیگران موردعلاقه ی من درسریال هری پاترهستند که برای گروه سنی کودکان ونوجوانان است واصلاجنبه ی منفی ندارند واین هااصلاالگوی من نبودندفقط شخصیت های موردعلاقه ی من درسریال بودند
من هم بانظرشماکه خودمان فرهنگ غنی داریم موافق هستم
منظورم اینه که اسم اسدالله ایل بیگی اسم خودتونه؟

پاسخ:
پاسخ:
بله اسم خودمه ...
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۵ در باغ شهادت باز،باز است
بسم رب الشهداء
سلام ودرود بر شهیدان راه حق و آزادی وشما یادگاران شهدا
شهید زنده به راستی که برازنده جانبازانی هست
که جان دادند تا ما آسوده باشیم...
برادر رزمنده با اجازه وب شما را لینک کردم
واگر قابل باشیم سر بزنید.
خاطرات زیبا ودلنشینی هستند
به راستی که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم الرزقنی توفیق الشهادة
میتونم بپرسم اسمی که برای وبلاگتون گذاشتیداسم خودتونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام.با عرض معذرت متوجه منظورتون نشدم.
سلام وبلاگتان بسیارزیباست ومطالب اموزنده ای داردبه وبلاگ من هم سربزنیدخوشحال میشم
خوشا آنان گه فریاد خمینی

به گوش خود شنیدند و رفتند

خوشا آنان که وقت دادن جان

به جای گریه خندیدند و رفتند

خوشا آنان که با اخلاص و ایمان

حریم دوست بوسیدند و رفتند

خوشا آنانکه در راه عدالت

به خون خویش غلطیدند و رفتند

خوشا آنان که در میزان وجدان

حساب خویش سنجیدند و رفتند

نگردیدند هرگز گرد باطل

حقیقت را پسندیدند و رفتند.



به حقیرم سر بزنید
التماس دعا
حاجی سلام. هیچ می دونستید تو کاروان راهیان نور که روایتگر ی می کردین .بدنتون بوی گل وگلاب وبوی شهدا رو میداد .شاید کسی این مطلب رو بخونه نفهمه که من چی می گم. ولی من اینو خودم لمس کردم.چون همواره کنارتون بودم.ای یادگار هشت سال دفاع مقدس.درود وسلام من به شرفتون
راستی فراموش کردم بگم که آیا از عملیات بدر خاطره ای ندارید؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم،از اظهار نظر ولطفتون در لینک وبلاگ بنده سپاسگزارم.بله از شهدای گرانقدر وعملیات بدرخاطراتی دارم،اگه اجازه دهید .توفیق روایت فتح نصیب بنده گردیده وقراره پانزدهم اسفند ماه بعنوان راوی در خدمت بچه های سپاه در مناطق عملیاتی جنوب باشم .در برگشت حتما از خاطرات عملیات بدر وشهدای مظلوم این عملیات مطلب خواهم نوشت .باتشکر
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۲۵ احمد یوسفی
سلام من لینکتان را گذاشتم .
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۱۸ رضایی قلعه جوقی
سلام.عزیزم چه کاری از دستمون بر میاد تا رضایت شما جانباز عزیز وبقیه ایثار گران فراهم بشه.من تا حالا نماز نمی خوندم از همین حالا به شما قول میدم نمازمو همیشه اول وقت بخونم. شما هم دعام کنین .دلیل نماز خوندنم هم اینه که خاطرات شما دوست عزیز رو خوندم
سلام.ای عزیز دوست داشتنی درد وبلای شما سر اونایی که از کنار شما چه استفاده هایی که نبردن
۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۶ احمد یوسفی
سلام جناب ایل بیگی عزیز از وبلاگ شما که خاطرات دلاورمردانی هایتان است لذت بردم . من هم چنین وبلاگی دارم تشریف بیاورید .
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۱۵ مجید نجارلو
سلام با مطالب جدید هم در
nazir.blog.ir
و همچنین در
vfd.blogfa.com
بروز هستم.
ازخاطرم بگذشت یاد،فاطمیون.....یاد شلمچه،یادفکه،یادمجنون سلام.بسیار زیبا وروان نگارش کردین نمره من به شما بیست،ازبیسته.انشاءا...درآزمون زندگیتونم نمرتون بیست باشه.
حاج آقا شما حجت رو تموم کردین دیگه رزمنده ها میدونن و خودشون .حیف که ما تو جنگ نبودیم.ولی همین حالا هم دست به سینه درخدمتتون هستیم .ای دلاوران دوران ما به شما افتخار می کنیم.زنده باشی دلاور
سلام.بخدا باید نوشته های شمارو قاب کنیم بذاریم گوشه خونمون،ایول دارین به اون خدایی که بالای سرمونه
جالب بود.از اونایی که رفتن جبهه تقاضا میکنم،به این دلنوشته های شما عمل کنن وتنهاتون نگذارن.دوستتون داریم شما عزیز ونور چشم ما هستین
سلام.حاچ آقا راست گفتین،اگه ناگفته های جنگ رواز زبان شماها بشنویم،انگاری خودمون تو اون صحنه ها بودیم.از اینکه قلم روانی دارید از شما متشکرم.بقیه مطالبتونم عالیه.خدانگهدارشما باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی