خاطرات دفاع مقدس

ناگفته های عملیات های والفجر8 و کربلای 4

خاطرات دفاع مقدس

ناگفته های عملیات های والفجر8 و کربلای 4

قابل توجه خوانندگان و بازدید کنندگان محترم،تمامی خاطرات عنوان شده واقعی است.وازسرگذشت حضور این جانب در 8سال دوران دفاع مقدس می باشد.التماس دعا
جانبــــــاز اسدا.. ایل بیـــگی

پندار ما این است که ما مانده ایم وشهدا رفته اند ، اما حقیقت این است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند...... (شهید آوینی)

آخرین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

شادی روح شهدا صلوات .....

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ب.ظ

۹۲/۱۰/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
جانباز اسدالله ایل بیگی

نظرات  (۸)

۲۳ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۲۹ مدیریت وبلاگ
سلام
اصلا یه آهنگی روی وب گذاشتین که ناخودآگاه آدم حال و هوای جبهه پیدا میکنه
درود و صلوات به روح شهدا و امام امت(ره)
خیلی وب خوبی دارین
به ما هم سری بزنین
لینک شدین
سلام.می خواستم نظرتونو در مورد حجاب وعفاف بدونم،واینکه شما بعنوان یه ایثار گر که با شهدا همرزم وهمسنگر بودید.پیام شهدا تو این زمینه چی بود.باتشکر از شما راستی وبتون هم بسیا رعالیه.به مراجعینتون توصیه می کنم ،حتما معراجی هارو بخونن
حاج آقا سلام.عکس شما رو من تو آلبوم عکس بابا م دیدم،با عموم عکس انداختید،عموم شهید شده.اسمش مجید بود .مجید کفاش زاده..راستی از مطالب وبتون استفاده کردیم.عالی بود عالی،عالی
خدا قوت ،دلاور.خسته نباشید پهلوان.یاعلی مدد.
باسلام ادب .اقا اسدا... یادتان هست یک دست لباس غواصی اوردبودید بسیج اسیابک یکی یکی می پوشیدیم امتحان می کردیم لطفا اگر خاطره ای ازشهدای اسیابک دارید بنویسد ( شهید ضابطی ودیگران )تااستفاده کنیم ممنون از وبلاگ زیبایتان
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۵۵ بهرام همایون
سلام علیکم ، با کمال میل لینک شدید
در ضمن ، از مطالب وزینتون استفاده کردم
سلام.
وبت خیلی قشنگه.
به من هم یه سری بزن تا کیف کنم.
اومدی وبم نظر هم بده اگه نظر بدی نشون میده با معرفت هستی ولی اگه نظر ندی معلوم میشه که حرف من برات مهم نیست.
منتظرتم. بای.......
راستی تو نظر سنجی وبم هم شرکت کنم که بازم کیف کنم.
منتظرتم.
بای.
سلام
به وبلاگ من تشریف بیاورید

http://wanted1404.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی